vrijdag 20 maart 2020

Post in het vijfde!





Dag juf Stefanie
Ik heb zeker wat leuke activiteitjes om in het weekend aan bezig te zijn.
En  in de week face time ik eens om Frans te leren.
Met Sally-Jane of Romanie zo dat we wat van elkaar kunnen leren .
We gaan ook iedere dag gaan wandelen met Babette (mijn hondje)
Nog veel plezier.
En nog een kleine vraagje zou in mijn agenda een planning mogen maken ?

Vele groeten van Lotte Pottie.

Dag juf Stefanie

Het is saai nu ik niet naar school kan komen.
Ik heb al elke dag een paar uurtjes gewerkt aan de taken die we kregen.
Gelukkig kan ik soms wat buiten spelen.
Ik hoop dat het vlug weer normaal wordt en dat iedereen weer naar school kan.
Is alles ok met Leon en met jou ?

Groetjes Anneleen



Nog een ideetje voor de GAMERS onder ons: coronagame

Geen opmerkingen:

Een reactie posten