maandag 23 maart 2020

HELP Stitch met opdrachten op te lossen!

Aloha

Afbeeldingsresultaat voor stitch

Lieve vrienden uit 5A & 5B

Ik heb een SUPERGROOT probleem! Door het coronavirus zit ik vast op Hawaii. Ik moet thuis blijven en MAG niet meer buiten. Lilo heeft me enkele spelletjes, filmpjes en QUIZEN DOORGESTUURD. Maar voor ik MAG spelen, moet ik enkele opdrachten oplossen! 

HELP! Ik wil spelen! Kunnen jullie mij helpen???
Veel liefs Stitch


Afbeeldingsresultaat voor hallo kids

Lieve leerlingen 
Helpen jullie de komende weken Stitch om te kunnen spelen?
In de mailbox van jullie ouders vinden jullie een contractwerk met allemaal taakjes. Nadat je een taak gemaakt hebt, vind je op het einde telkens een QR-code. Als je deze code scant met een tablet of telefoon kan je telkens een spelletje of quiz spelen. 

Veel succes en plezier alvast!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten